Jump to content

- - - - -

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

5 replies to this topic

#1 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 28 May 2005 - 10:51 PM

http://www.imdb.com/title/tt0338013/

Vanavond deze film gezien op dvd. Wat een fantastische film. Een ingewikkeld verhaal dat je pas begrijpt als de film afgelopen is.

A couple (Jim Carrey and Kate Winslet) undergo a procedure to erase each other from their memories when their relationship turns sour, but it is only through the process of loss that they discover what they had to begin with.

:)

#2 Merkava

Royal Family Member

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 3301 posts

Posted 29 May 2005 - 01:34 AM

i thought it was terrible so confusing and terrible acting.

#3 Guest_godcha_*

• Guests

Posted 29 May 2005 - 10:28 AM

Ken de hele film niet, alleen denk ik niet dat ik een love story met Jim Carrey zo geweldig zal vinden. Ik vind Jim Carrey maar niks.

Ik 'moet' nog zo veel films kijken. Eerste DVD die hier klaar ligt is "Der Untergang" maar ja ook die ligt nu al meer dan een week te liggen, hehe en afgelopuh vrijdag was ik van plan naar Star Wars te gaan in de bios -speciaal een keertje voor vrij genomen 's middags- alleen door [overmatig? lol] alcohol nuttigen + gezellige tijd + verdomd heet weer is dat plannetje ook in duigen gevalluh...ik ben wel aanbeland bij s5 van Babylon5 en daarna lekker weer Farscape van voren af aan kiekuh mocht iemand dat interesseren, hehe.

#4 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 29 May 2005 - 02:38 PM

Verkijk je er niet in, in deze film is Jim Carrey compleet anders dan wat je van hem gewend bent. Geen humoristische dingen ofzo.
Wat deze film speciaal maakt is dat deze voor bijna 100% zonder computer cgi gemaakt is. Er is totaal geen blauwe wand gebruikt. Alle effecten zijn echt, en bestaan uit slimme cameratrucage. De enige cgi die er in zit is een vallende auto. Op de dvd heb je ook een bonus zitten waar je kunt zien hoe de regisseur op hele eigen manieren toch een soort speciaal effect kan maken.

Hij staat niet voor niets op nummer 32 van beste films aller tijden. Als ie niet goed was zou ik er ook niet apart een topic over maken. ;)
http://www.imdb.com/chart/top

#5 Guest_godcha_*

• Guests

Posted 29 May 2005 - 03:12 PM

DJP, on May 29 2005, 15:38, said:

Als ie niet goed was zou ik er ook niet apart een topic over maken. ;)
http://www.imdb.com/chart/top

<{POST_SNAPBACK}>

Je bedoelt "als jij em niet zo goed vond" :lick:

Maar ok ook wel zal Jim Carrey geheel anders zijn dan zoals ik em 'ken', ik heb nog zo veel andere [goede] films te kijken dat deze denk ik nooit via mijn netvlies mijn hersentjes in zal vloeien...Zeg nooit nooit --dat kan nie!

Hmm Kate Winslet B)

#6 LanWolf

n00b

• Members
  • Pip
  • 11 posts

Posted 03 January 2006 - 10:04 AM

Tja nogal "wazige" film imho.
Je wordt een beetje door elkaar gegooid qua volgorde

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users