Jump to content

- - - - -

Dutch community weg?

19 replies to this topic

#1 stevenh

Advanced Member

• Sponsors
  • 539 posts

Posted 19 April 2006 - 04:30 PM

Het is hier zo dood als de neten... En de helft van wat hier staat is pure crap...

Steven

Edited by stevenh, 21 April 2006 - 09:27 PM.

#2 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 19 April 2006 - 09:54 PM

zo is het hier al jaren

#3 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 20 April 2006 - 07:18 AM

View Poststevenh, on Apr 19 2006, 17:30, said:

Het is hier zo dood als de neten... En de helft van wat hier staat is pure crap...

Steven
Ennuh doe je zelf er iets structureels aan om er meer leven in te blazuh? Neem aan dat je deze topic gemaakt om het 'obvious' met iedereen te delen en te laten zien hoe je kan bijdragen aan 'crap' topics/posts...

of wacht nee, je repliek zal zijn: 'in ieder geval iets meer leven dan voordat ik mijn oh zo geweldige topic gemaakt heb".

#4 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 20 April 2006 - 10:05 AM

inderdaad! <_<

"Pure crap"... En wie ben jij dan wel om dat te zeggen??

't is hier inderdaad dood, omdat in het verleden bepaalde mensen uit de dutch beslist hebben om te flippen en iex bijna kapot gemaakt hebben... We hebben het achteraf jammer genoeg nooit kunnen rechttrekken.

Maar als je geweldige ideeën hebt, die het hier terug levendig kunnen maken: make my day, want ik vind het persoonlijk erg leuk om ook soms eens iets te posten in onze eigen taal.

En daarom zal ik altijd nee zeggen tegen het sluiten van de dutch, ook al heeft de afdeling GEEN posts meer :yes:

#5 stevenh

Advanced Member

• Sponsors
  • 539 posts

Posted 21 April 2006 - 07:14 PM

Tja maar het probleem is dat als je hier iets post dat je meestal toch niet erg snel een reply zal krijgen en dus beter naar een ander forum kan gaan of gebruik maken van het Engelse gedeelte van IEX.

#6 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 21 April 2006 - 08:31 PM

'repliek'

#7 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 24 April 2006 - 01:49 PM

View Poststevenh, on Apr 21 2006, 20:14, said:

Tja maar het probleem is dat als je hier iets post dat je meestal toch niet erg snel een reply zal krijgen en dus beter naar een ander forum kan gaan of gebruik maken van het Engelse gedeelte van IEX.
tja, daar heb je 100% gelijk in, maar het is een kip-of-het-ei situatie hé!

Een paar jaar geleden hadden wij een héél actief nederlandstalig gedeelte, toen kwam er ruzie, en een groot aantal leden is vertrokken naar nedforce (ondertussen al dood en begraven) en nadien justaboard (ook al dood en begraven). En er zullen nog wel andere pogingen zijn geweest die ik nu vergeet.

Wij waren leden kwijt, het werd hier dus minder actief, en dus minder interessant, waardoor er minder nieuwe leden kwamen, waardoor het nog minder actief en interessant werd, enzovoort, enzovoort... 't is een spiraal.

En nu zitten we dus hier. Wij waren ook al lang opgehouden als we geen onderdeeltje waren van iexbeta.

Ik hoopte altijd dat die ex-leden ooit wel zouden terugkeren, maar dat is nooit gebeurt... :(

Maar als je ideetjes hebt om het hier actiever te maken: laat het ons vooral weten, denk dat iedereen wel wil dat het hier terug als vroeger wordt!!

#8 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 24 April 2006 - 03:36 PM

Daar komt ook nog es bij dat in die goede oude tijd gewoon links naar illegale software gepost konden worden in deze sectie.(ook bij de duitsers) Op zich iets wat nu lang niet meer zo "hot" is. Je gaat naar de piraten bay, zoekt op de torrent en je krijgt het wel.

#9 Guest_Dutchdre_*

• Guests

Posted 25 April 2006 - 09:45 AM

View PostK2, on Apr 24 2006, 12:49, said:

Ik hoopte altijd dat die ex-leden ooit wel zouden terugkeren, maar dat is nooit gebeurt... :(

Wat mij betreft mag het gewoon open blijven, ik kom hier eens per maand ongeveer langs om te kijken. Helaas post ik hier nooit iets, waarom weet ik eigenlijk niet eens :(. Maar ik ben nog steeds één van de oudleden en ooit mod hier geweest.

Toen ik hier mod was, was ik nog maar -17 :unsure:. Nu 3 jaar later ga je nadenken over wat er toen gebeurd is, en heb ik de conclusie getrokken dat het gedrag van een aantal mensen toen ver onder de -10 zat terwijl ze toch 25+ waren voor zover ik weet.

Ach ja, mijmer mijmer mijmer...

Wat ik een groot voordeel aan dit forum vindt is dat je account niet wordt verwijderd. Er zijn genoeg fora waar je verwijderd wordt als je niet actief rondloopt.

Van mij mag de dutch section gewoon open blijven als was het alleen maar als traditie en dan is er eens in de zoveel tijd een soortgelijk topic als nu :ph34r:

Edited by Dutchdre, 25 April 2006 - 09:45 AM.

#10 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 25 April 2006 - 10:15 AM

He Dutch, leuk dat je ook even weer langs komt. :)

Het gedrag was destijds behoorlijk kinderachtig. Het was tenenkrommend om te zien dat hier flink reclame werd gemaakt voor nerdfart en dat dezelfde personen wel vrolijk van deze site hun software links haalden.

In ieder geval blijft de Dutch lekker open.

#11 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 25 April 2006 - 10:40 AM

View PostDJP, on Apr 25 2006, 11:15, said:

In ieder geval blijft de Dutch lekker open.
Yeah!!! :lol:

@dutchdre: Leuk te weten dat je nog soms langskomt!!

Oproep: Zouden de ex-leden die hier af en toe langs komen eens iets willen posten aub, misschien schrikken we met z'n allen nog wel hoeveel het er wel zijn... Wordt het terug gezellig!!! :lol:

#12 Brains

Method To The Madness

• Crew Members
  • 6692 posts

Posted 25 April 2006 - 04:34 PM

eens iets :unsure:

#13 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 26 April 2006 - 09:47 AM

View PostBrains, on Apr 25 2006, 17:34, said:

eens iets :unsure:
maar nee, niet jij... Jij BENT er al, daar hebben we niets aan :no:

#14 Guest_Dutchdre_*

• Guests

Posted 26 April 2006 - 12:17 PM

Hij bedoeld denk ik dat de oudleden hier vaker dan eens ( 1x ) wat posten, want met 1 x komt wordt het natuurlijk niet levendiger

#15 dutchieman

Member

• Members
  • PipPip
  • 49 posts

Posted 28 April 2006 - 10:29 AM

ik loop hier ook nog steeds ja :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users