Jump to content

- - - - -

Nog in Leven?

19 replies to this topic

#1 DoBBer

still smokin'

• Members
  • PipPip
  • 430 posts
  • Interests:Computers, music, movies, my dogs, people in general, eating & drinking, skating, e.s.o

Posted 17 December 2006 - 01:39 AM

Dacht even een krabbeltje te zetten in dit ow zow dooie dutch hoekie! Is iedereen nog present cq. in leven? De verkiezingen overleeft? Bezig met rtm vista zoals het goede beta OS ieXbeta users betaamt? Bezig met upgraden naar de dual core processor? Of juist bezig met het beramen van een aanslag op?

Wat? vertel....! :D

#2 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 18 December 2006 - 05:14 PM

Aan het nadenken: waar is het precies misgegaan met onze community, en kan je veel doen behalve toegeven dat er niks aan te doen valt... :|

- Verkiezingen? Die zijn bij ons pas in Mei volgend jaar... zo ongeveer de periode waarin Nederland opnieuw een regering gaat krijgen :P

- Vista? Neeeuh, heb een testversie zien draaien bij iemand, en wil toch nog even de kat uit de boom kijken. XP doet eigenlijk wat het moet doen, niet?

- Dual Core? Jaaaaaa... Wilde al enkele maanden upgraden, jammer genoeg wilde mijn vrouw niet meewerken. Maar enkele weken geleden is de CPU opeens opgesmoord. Nog nooit meegemaakt!! Beeld weg, computer viel uit, heb de kast opengetrokken, en de brandgeur kwam me al tegemoet. Een geluk bij een ongeluk, zeker. :D

En voor de rest gaat het zijn gangetje, hoewel ik het wel jammer blijf vinden dat een aantal mensen hier zoals in de Gouden dagen niet af-en-toe langskomen.

#3 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 21 December 2006 - 11:49 PM

Heyyy,

-Ik ben inderdaad wel met Vista bezig, zoals ik destijds ook met XP bezig was. Ben niet voor niets nog steeds hier bij ieX.
-Verkiezingen, sterk gevolgd, denk dat cda/pvda/cu wel een aardige combinatie is. Hoge irritatiefactor bij die kerel van groenlinks, vendrik ofzo en pechtold. Wat een zeikstralen.
-Dual Core, nee ik heb een pentium 4, wel met hyperthreading en natuurlijk x64. Ook natuurlijk draai ik 64 bits Vista.

#4 Dutch2005

Supa Dupa Member

• Sponsors
  • 1843 posts

Posted 25 December 2006 - 02:42 PM

Dacht even een krabbeltje te zetten in dit ow zow dooie dutch hoekie! Is iedereen nog present cq. in leven?
cker cker :)

De verkiezingen overleeft?
Beetje :P

Bezig met rtm vista zoals het goede beta OS ieXbeta users betaamt?
jah, zo 1/2 wacht totdat ati OpenGL drivers heeft :P, atm geen openGL, lol :)

Bezig met upgraden naar de dual core processor?
bijna geen s939 te krijgen nog :(

Of juist bezig met het beramen van een aanslag op?
nee dat niet

Edited by Dutch2005, 25 December 2006 - 02:43 PM.

#5 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 17 January 2007 - 06:28 PM

Dobbbbertjuh...nog steeds geen pilzenbaas met elkaar gedronken. Damn het leven is druk, druk en druk. Echt verdomde druk, druk!

Pff was bijna ieXbeta alweer vergeten. Ben weinig prive on line de laatste maaaaanden.

Misschien beetje buurten af & toe is wel leuk hiero al is het compleet dood, maar dat was ut al redelijk voordat ook ik afhaakte.

Proost dan maar.

#6 Brains

Method To The Madness

• Crew Members
  • 6692 posts

Posted 19 January 2007 - 07:33 PM

View PostUwibami, on Jan 17 2007, 18:28, said:

Dobbbbertjuh...nog steeds geen pilzenbaas met elkaar gedronken.
dat gingen wij trouwens ook nog eens doen......

ging ik trouwens ook nog eens doen met k2 - die vd maar 15km van me woont.... EN met - hoe heet die Franse gozer ook weer - Kouby! Dat is ook lang geleden!

waarom doen we dat eens niet allen tezamen... op neutraal terrein bijvoorbeeld... zoals.... antwerpen?! :D

edit... en tussen haakjes... te veel "doen", "trouwens", "ook" en "nog" iemand?! :rolleyes:

(getver... echt mooi proza was het niet, m'allez. daar dienen forums niet voor)

#7 Dutch2005

Supa Dupa Member

• Sponsors
  • 1843 posts

Posted 20 January 2007 - 06:37 PM

View PostBrains, on Jan 19 2007, 19:33, said:

View PostUwibami, on Jan 17 2007, 18:28, said:

Dobbbbertjuh...nog steeds geen pilzenbaas met elkaar gedronken.
dat gingen wij trouwens ook nog eens doen......

ging ik trouwens ook nog eens doen met k2 - die vd maar 15km van me woont.... EN met - hoe heet die Franse gozer ook weer - Kouby! Dat is ook lang geleden!

waarom doen we dat eens niet allen tezamen... op neutraal terrein bijvoorbeeld... zoals.... antwerpen?! :D

nah 3landen punt lijkt me beter dan :P haha, :)

#8 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 21 January 2007 - 01:01 AM

Lijkt me koel Brains, pintje drinken met z'n allen. Niet dat dat er ooit van zal gaan komen, maar ut id is [nog steeds] koel, hehe.

View PostK2, on Dec 18 2006, 17:14, said:

- Vista? Neeeuh, heb een testversie zien draaien bij iemand, en wil toch nog even de kat uit de boom kijken. XP doet eigenlijk wat het moet doen, niet?
Ditto hiero.

- Dual Core? Jaaaaaa... Wilde al enkele maanden upgraden, jammer genoeg wilde mijn vrouw niet meewerken. Maar enkele weken geleden is de CPU opeens opgesmoord. Nog nooit meegemaakt!! Beeld weg, computer viel uit, heb de kast opengetrokken, en de brandgeur kwam me al tegemoet. Een geluk bij een ongeluk, zeker. :D
Heb toevallig maandje gelee een nieuw pctjuh voor thuis gekocht. Muh laptoppie staat nu in de bijbehorende tas onder mijn buro. Toch wel fijner op een normaal toestenbord tikkuh, naar een normaal/beter beeldscherm te kijken en weer een beetje specs hebben om toch af & toe een gamepie te spelen, met e.e.a. er ook nog mooi[er] uitziend. M'n notebookie [XPS Gen-2] kon dat ook maar niet zo goed en niet zo mooi en niet zo snel.

En voor de rest gaat het zijn gangetje, hoewel ik het wel jammer blijf vinden dat een aantal mensen hier zoals in de Gouden dagen niet af-en-toe langskomen.
Bij deze, hehe.

#9 Dutch2005

Supa Dupa Member

• Sponsors
  • 1843 posts

Posted 26 January 2007 - 10:50 AM

en iemand nog wa bijzonders meej gemaakt? iedereen nog 10/11 vingers? 2/3 bene? :P

#10 matheo

master of law and ict

• Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 28 January 2007 - 02:32 PM

Ik ben ook nog in leven in 2007..

#11 Guest_Dutchdre_*

• Guests

Posted 05 February 2007 - 10:41 AM

QUOTE (DoBBer @ Dec 17 2006, 00:39) <{POST_SNAPBACK}>
Dacht even een krabbeltje te zetten in dit ow zow dooie dutch hoekie! Is iedereen nog present cq. in leven? De verkiezingen overleeft? Bezig met rtm vista zoals het goede beta OS ieXbeta users betaamt? Bezig met upgraden naar de dual core processor? Of juist bezig met het beramen van een aanslag op?

Wat? vertel....! biggrin.gif

Jaja, in leven ben ik zeker nog. Zeer druk met werk en school dus geen tijd voor verkiezingen. Momenteel nog weinig met Vista gedaan alleen de Biossen van m'n laptop en pc geupgrade op advies van de Windows Vista Upgrade Advisor. Heb wel office 2007 bekeken lick.gif Ziet er gelikt uit.

Upgrade naar dual core reeds voltooid, nieuwe Dell Inspiron 6400 laptop met T2050 @1.60Ghz. M'n desktop doet het nog lekker op de P4 geen probs. Zit alleen te overwegen om van 1Gb geheugen over te stappen naar 2 of 3.

#12 hanovski

Member

• Members
  • PipPip
  • 45 posts

Posted 10 February 2007 - 01:54 PM

haaha...Welcome back; your last visit was: Sep 11 2004, 08:35 lick.gif
ben alweer enige tijd volledig overgestapt op de Mac.
heb hier dus niet zoveel te zoeken.
vond het bovendien een beetje flauwe hap worden.
herinner me ruziënde, machtsgeile, nognetnietdepuberleeftijdontgroeide noobs.
maakt niet uit. da's een normale ontwikkeling. alleen gaan sommigen dan een deurtje verder kijken.
dat mijn user/pass gewoon nog werkt...... blink.gif
verbazingwekkend.........

#13 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 10 February 2007 - 02:33 PM

QUOTE (hanovski @ Feb 10 2007, 13:54) <{POST_SNAPBACK}>
haaha...Welcome back; your last visit was: Sep 11 2004, 08:35 lick.gif
ben alweer enige tijd volledig overgestapt op de Mac.
heb hier dus niet zoveel te zoeken.
vond het bovendien een beetje flauwe hap worden.
herinner me ruziënde, machtsgeile, nognetnietdepuberleeftijdontgroeide noobs.
maakt niet uit. da's een normale ontwikkeling. alleen gaan sommigen dan een deurtje verder kijken.
dat mijn user/pass gewoon nog werkt...... blink.gif
verbazingwekkend.........

Dan heb je nog een dikke twee jaar in te halen, dat zijn toch al snel 9 topics die hier in de dutch section aangemaakt zijn sinds 2004....wink2.gif

#14 The_Beast

n00b

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 09 January 2010 - 11:15 AM

De dutch community is dood. Morsdood!
Waarom het is misgegaan?
1) de crew (uitzonderingen daargelaten) was te druk met puberen;
2) de crew had veel te weinig (levens)ervaring en (mensen)kennis;
3) de crew geilde op hun virtuele "status" en maakte daar (te) graag misbruik van.
Nu nog een begrafenis (voor wie me niet begrijpt: sluit deze tent) en het rouwproces, voor wie daar behoefte aan heeft, kan beginnen! Oh ja, ik heb die behoefte niet.

TB

#15 The_Beast

n00b

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 12 January 2010 - 12:24 PM

Heb ik de begrafenis gemist? party.gif

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users