De buurtkroeg
Posted 27 December 2002 - 01:04 PM
Anyway, voor iedereen die hier nieuw is, dit is de plek waar je over allerlei ditjes en datjes kan praten.
Moppen etc. het kan allemaal.
Trouwens als iemand een betere naam weet voor dit topic, laat dan je stem horen.
Posted 27 December 2002 - 02:04 PM
Kan ik de barman opnieuw uitleggen hoe ik mijn Duvel precies wil
Aan allen die de Nedforce Thread missen: Als jullie de post van Beast gezien hebben weten jullie waarom... Er bestaan bepaalde grenzen waar men niet overgaat, en die post ging daarover.
Aan allen die de post niet gezien hebben: Ik kan alleen maar hopen dat jullie vertrouwen hebben in het oordeel van de crew hier...
Einde verhaal en... een duvel uiteraard: Santé !!
Posted 27 December 2002 - 03:32 PM
Ik heb hem hier al een tijdje niet meer gezien.
Posted 27 December 2002 - 08:05 PM
#5 Guest_Dutchwall_*
Posted 27 December 2002 - 09:00 PM
greetz,
owh ja doe mij een breezertje en voor DJP ook één en voor buildid en K2 een Duveltje ;)
Posted 27 December 2002 - 10:03 PM
Goedeavond en wat is het toch lekker zo`n koud pintje.

Heeft me echt gesmaakt die pilsjes met de kerstdagen. :b0ing:
Zeker jullie ook de nodige pilsjes genomen??
---edit by DJP
Modwarning 1 van de 3, de tekst die hieronder stond kan dus niet door de beugel net zoals de text die je collega geschreven had.(die je waarschijnlijk dus niet gelezen hebt). Je hebt je gewoon aan de regels te houden
----------------
bobo
#7 Guest_Dutchwall_*
Posted 27 December 2002 - 10:42 PM
closing my own head for seeing this shite now.
greetz,
Posted 28 December 2002 - 01:21 AM
http://www.ned.univie.ac.at/afrikaans/praa.../argief2001.htm
(ik was op zoek naar praathoekie met google)
Posted 28 December 2002 - 02:18 AM

Ik heb toch geen namen genoemd in mijn vorige post.
Juist ja ik wilde gewoon mijn verhaal eens kwijt maar omdat K2 die nedforce thread had verwijdert deed ik het maar redelijk netjes zonder namen te noemen hier in.
Modwarning 1 van de 3
Vindt ik wel erg flauw en kinderachtig van je om dit te doen. je had rustig kunnen zeggen van wat ik deed eigenlijk niet kan alhoewel ik wel degelijk gelijk heb. En bobo liegt niet maar ja de waarheid mag niet gezegd worden hier want dan ben verkeerd bezig.
Ja dag zeg wie wordt hier eigenlijk genaaid die dief of ik. Heb toch het sterke vermoeden dat ik het ben. En waarom nou ik doe me op voor al die getroffenen sponsors wat hun geld kwijt zijn omdat die zak iets problemen had met de leiding van nedforce cq. T.. B...t en daarom maar ff de sponsors lekker naaien om zijn genoeg doening te vinden.
hebben jullie geslapen soms hebben jullie niet gezien wat hij ook weer heeft geflikt met Techneut die heeft hij ook lekker genaaid. Vindt dit echt verschrikkelijk we hadden echt goede hoop dat het toch nog goed zou komen en nu naait hij ons voor de tweede keer om zijn afspraak niet na te komen.
En wie is de boosdoener van alles ja juist bobo die krijgt een modwarning.
Ik heb ook vanavond een lange pm gestuurd naar nanzy om het op te lossen, want jullie zien het niet in volgens mij en anderen wie hier alle shit veroorzaakt.
En daar hoor ik niet bij. Maar ja eerlijke mensen worden hier niet netjes opgevangen maar eerder members wat lekker geld pikt van sponsors.
hehe dat lucht op.
ps. ik hoop dan dat jullie mijn reply ongewijzigt laten aub.
bobo
Posted 28 December 2002 - 05:54 AM
bobo, on Dec 28 2002, 02:18, said:
zou je mijn naam hier alsjeblieft willen verwijderen?
Uit al je postings blijkt trouwens dat je nog steeds geen enkel idee hebt wat zich in de loop van een half jaar WERKELIJK heeft afgespeeld...
Bemoei je er dus maar liever helemaal niet mee. Je helpt in geen enkel opzicht, maar maakt hooguit nog meer brokken.Niemand zit op dit soort venijnige kommentaar te wachten.
Posted 28 December 2002 - 09:23 AM
#12 Guest_Dutchwall_*
Posted 28 December 2002 - 09:55 AM
buildid, on Dec 28 2002, 09:23, said:
Ik ben de Here, uw God, die u uit het land Egypte, uit het diensthuis, geleid heb.
Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.
Gij zult u geen gesneden beeld maken noch enige gestalte van wat boven in de hemel, noch van wat beneden op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is. Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de Here, uw God, ben een naijverig God, die de ongerechtigheid der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde en aan het vierde geslacht van hen die Mij haten, en die barmhartigheid doe aan duizenden van hen die Mij liefhebben en mijn geboden onderhouden.
Gij zult de naam van de Here, uw God, niet ijdel gebruiken, want de Here zal niet onschuldig houden wie zijn naam ijdel gebruikt.
Gedenk de sabbatdag, dat gij die heiligt; zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen; maar de zevende dag is de sabbat van de Here, uw God; dan zult gij geen werk doen, gij noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch de vreemdeling die in uw steden woont. Want in zes dagen heeft de Here de hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte op de zevende dag; daarom zegende de Here de sabbatdag en heiligde die.
Eer uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land dat de Here, uw God, u geven zal.
Gij zult niet doodslaan.
Gij zult niet echtbreken.
Gij zult niet stelen.
Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is.
#13 Guest_Dutchwall_*
Posted 28 December 2002 - 10:07 AM
Posted 28 December 2002 - 11:55 AM
Posted 28 December 2002 - 11:59 AM
The Aldifriek, on Dec 28 2002, 09:55, said:
buildid, on Dec 28 2002, 09:23, said:
Ik ben de Here, uw God, die u uit het land Egypte, uit het diensthuis, geleid heb.
Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.
Gij zult u geen gesneden beeld maken noch enige gestalte van wat boven in de hemel, noch van wat beneden op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is. Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de Here, uw God, ben een naijverig God, die de ongerechtigheid der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde en aan het vierde geslacht van hen die Mij haten, en die barmhartigheid doe aan duizenden van hen die Mij liefhebben en mijn geboden onderhouden.
Gij zult de naam van de Here, uw God, niet ijdel gebruiken, want de Here zal niet onschuldig houden wie zijn naam ijdel gebruikt.
Gedenk de sabbatdag, dat gij die heiligt; zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen; maar de zevende dag is de sabbat van de Here, uw God; dan zult gij geen werk doen, gij noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch de vreemdeling die in uw steden woont. Want in zes dagen heeft de Here de hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte op de zevende dag; daarom zegende de Here de sabbatdag en heiligde die.
Eer uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land dat de Here, uw God, u geven zal.
Gij zult niet doodslaan.
Gij zult niet echtbreken.
Gij zult niet stelen.
Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users