De buurtkroeg
Posted 28 December 2002 - 01:21 PM
Ja bobo is ook de boosdoener, JIJ bent hier de enige die het niet kan laten om in elke post iets negatiefs te zeggen over icecold. Daar zijn WIJ, complete crew, ja zelfs nanzy en heel veel members strontflauw van.(begrijp me goed, we zijn zat van dat eeuwige icecold is een dief gezeik) We hebben jullie zelfs een thread ter beschikking gesteld om dit op te lossen. Dat vind ik al heel wat en ik kan je zeggen dat dat op heel veel andere forums echt niet mogelijk is.
Het is niet gelukt om het op te lossen.
Dus OF je volgt de regels en dat houd dus in dat je niet zomaar iemand voor hoer uitscheld OF er komt ook Banned onder jouw naam te staan. Aan jou de keuze.
Ons geduld begint op te raken. En vraag maar iemand via pm wat het beestje geschreven had.
(en threads verwijderen we nooit, alles staat in de recycle bin dus ik kan het zo terug halen voor je)
Posted 28 December 2002 - 01:36 PM
DJP, on Dec 27 2002, 13:04, said:
Anyway, voor iedereen die hier nieuw is, dit is de plek waar je over allerlei ditjes en datjes kan praten.
Moppen etc. het kan allemaal.
;)
Posted 28 December 2002 - 01:42 PM
matheo, on Dec 28 2002, 13:36, said:
DJP, on Dec 27 2002, 13:04, said:
Anyway, voor iedereen die hier nieuw is, dit is de plek waar je over allerlei ditjes en datjes kan praten.
Moppen etc. het kan allemaal.
;)
#19 Guest_Dutchwall_*
Posted 28 December 2002 - 01:59 PM
greetz,
Posted 28 December 2002 - 02:40 PM
The Aldifriek, on Dec 28 2002, 13:59, said:
greetz,
#21 Guest_Dutchwall_*
Posted 28 December 2002 - 02:43 PM
greetz,
Posted 28 December 2002 - 02:58 PM
yep, dat gaat er wel in! hehe
greetz!
Posted 28 December 2002 - 04:26 PM
En ik laat me echt niet bang maken hoor. Shit kijk eens hoe mijn handen trillen.
Nou oke beetje bang.
Zo`n woorden heb ik allang niet meer gehoord over god en zo. Auch beetje goddienst erbij kan ook wel eens interessant zijn. Kom toch al niet zo vaak in de kerk dus blijf ik een beetje op de hoogte. B)
Wat betreft I.....D de vergelijking klopt wel een beetje maar dat zien jullie denk ik niet.
@aldifriek hoop dat je geen schade hebt opgelopen door dat hitteschild is weg gevolgen. Heb je hem nog kunnen vinden??
@DJP Ik weet wat beestje heeft geschreven dat heeft me iemand toegestuurd maar niet beestje.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet erg gepast vond mbt coby wat kanker had of heeft. Had hij niet hoeven bij te zetten. heb ik hem ook nog verteld afgelopen nacht.
Oja voor dat ik het vergeet. Misschien komt toch nog alles goed hier voor het nieuwjaar.
bobo
Edited by bobo, 28 December 2002 - 04:29 PM.
#24 Guest_Het Beest_*
Posted 28 December 2002 - 04:32 PM
Lig daar echt niet wakker van hoor.
En voor wie het nog niet gelezen heeft, hieronder de mail gericht aan onze "vriend" icecold.
Moet ik het nog vertalen? Ik weet dat sommigen onder jullie moeite hebben met vertalen (heb een goed geheugen) maar ik zie echt niet wat er mis mee is met deze post.
Ik lees toch echt dat we hopen dat ze genezen is van haar kanker. En voor het overige, natuurlijk is de inhoud enigszins cynisch, maar als dat hier ook al niet meer kan en dat nog wel in een thread, die daar speciaal voor bedoeld was, dan begrijp ik het niet meer. En ach, wat is er makkelijker dan om de zooi dan maar weer te deleten en zonder enige vorm van uitleg The Beast maar weer te veroordelen en te bannen. Klasse!
-----------------------------------
Poor IceCold. Alive?
Merry christmas and a happy newyear to all of you and our very special greetings to our lost friend, IceCold!
Have you bought some nice stuff for Coby? Or is she passed away already?
We hope she survived the cancer and she enjoyed (y)our gifts, IceCold. Or did you spoil the money we send to you?
And how about your look a like, m8y? Is he still going nuts, just like you?
And how about your dog Aida? Shit all over your place as usual?
Techneut want to thank you for your unconditional confidence. He never met such a nice and gentle fellow like you, IceCold. Real class!
Posted 28 December 2002 - 05:00 PM
Het Beest, on Dec 28 2002, 16:32, said:
Kennelijk is mijn vorige response niet bij jou terecht gekomen:
wat je ook dunkt te schrijven; houd MIJN naam er voortaan buiten!
Ik wens niet geassocieerd te worden met dit soort geschrijf.
@Bobo
Bespaar me je prive-mailtjes. De volgende zet ik hier in het openbaar neer.
Ik houd niet van achterbaks. En ik ben zeker geen 'overloper'.
Duidelijk?
Posted 28 December 2002 - 05:05 PM
Wilde dit op de achtergrond houden maar ja wil hij niet dus bij deze.
Hallo techneut
I wilde ff reageren op je reply. Hoezo je naam weg halen. Je bent toch ook besodemieterd door de icecold.
Hoezo weet er niets vanaf. Ik weet wel degelijk waar ik over praat. Ik ben vanaf het begin erbij en weet huis wel wat er heeft afgespeeld. Of denk je soms dat de sponsors de schuldigen waren toen.
Denk toch van niet. icecold heeft gewoon het geld van de sponsors achtergedrukt als genoeg doening.
Wat bedoel je je helpt in geen enkel opzicht?
Wie stak toen zijn nek uit juist ja ik en beast en hansyboy. en toen ik eindelijk een afspraak had met icecold kwam hij deze niet na en dit gebeurde ook nu met jou. Of denk je dat ik het leuk vindt dat het bij jou ook fout is gegaan.
Dus niet he.
Kijk techneut ik vindt je een aardige gast en je bekijkt alles van 2 kanten maar ik heb het akelig idee dat je dreigt over te lopen.
bobo
Edited by bobo, 28 December 2002 - 05:06 PM.
Posted 28 December 2002 - 05:17 PM
Posted 28 December 2002 - 05:24 PM
Techneut, on Dec 28 2002, 17:17, said:
Volgens mij heb je een klap van de molen gehad. Mocht dit niet zo zijn dat ik me vergist (dat moet zich nog uitwijzen) dan verontschuldig ik me bij deze. <_<
Kijk ik snap niet wat er te verbergen is mbt jouw naam in mijn reply. Jij hebt toch ook hier gepost met de regeling wat je ging maken met icecold en heb je zelf daarna toen het misliep gezegd van dat je diep bent teleurgesteld in icecold en dat je mij gelijk gaf in die nedforce trhead. Ik zei daar in :
Hij een grote oplichter is.
zeg me maar als ik me daar in vergis.
bobo
#29 Guest_Dutchwall_*
Posted 28 December 2002 - 06:36 PM
Posted 28 December 2002 - 07:06 PM
The Aldifriek, on Dec 28 2002, 18:36, said:
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users