De buurtkroeg
Started by DJP, Dec 27 2002 01:04 PM
2217 replies to this topic
Posted 09 February 2006 - 05:21 AM
adamj = Grote strontkop LOLOLOLOL
Posted 10 February 2006 - 08:26 PM
Toch leuk dat je er zelf zo over denkt...
Posted 11 February 2006 - 02:16 AM
Ik ben ook zeer aantrekkelijk :lick:
( o Y o )
( o Y o )
Posted 11 February 2006 - 10:40 AM
vooral met die grote strontkop! :lick:
Posted 27 February 2006 - 10:41 PM
Ja, daar val ik ook op!
Posted 11 March 2006 - 12:15 PM
iemand thuis?
Posted 12 March 2006 - 03:22 PM
gekke achterlijke gladiool
Posted 12 March 2006 - 09:37 PM
foolish retarded plant of the iris family having colorful flowers and sword-shaped leaves?
Posted 12 March 2006 - 11:06 PM
ja, nooit het weet u o.O
Posted 13 March 2006 - 03:45 PM
Met wat voor een vertaalprogramma zit die jongen toch???
Op een ander vlak: ben aan het denken over een dvd (hard disk) recorder... Iemand goeie ervaringen mee?
(denk momenteel aan de pioneer DVR-530H-S)
Op een ander vlak: ben aan het denken over een dvd (hard disk) recorder... Iemand goeie ervaringen mee?
(denk momenteel aan de pioneer DVR-530H-S)
Posted 27 March 2006 - 02:38 PM
Amai manne, ni allemaal tegelijk hé !!!
Alléé patron, geef mij nog eens nen Duvel, want die knakkers van Inbev zijn onze goeie naam qua bieren in versneld tempo naar de kloten aan het helpen...
Brengen ze een nieuwe Leffe 9° uit... en dan trekt hij compleet op NIKS, op NIKS!!
Gewoon platte commercie om een bier uit te brengen met een hoog alcoholpercentage (blijkbaar zit de markt van de degustatiebieren in de lift) maar dan wel alles in functie van de winst: geen hergisting op de fles (want dan moet hij weken blijven liggen in een verwarmde zaal= time is money + de stookolie staat ook duur de laatste tijd).
En ik blijf erbij (en ik ben niet alleen die dat denkt) ook de gewone Leffe is van smaak veranderd: is veel platter geworden... Daar zullen ze ook wel iets aan de productie hebben veranderd wat goedkoper kon.
(en als ik als een grumpy old man klink: Van Belgische bieren moeten ze AFBLIJVEN!!! 't is dedju het lekkerste wat we hebben!)
Alléé patron, geef mij nog eens nen Duvel, want die knakkers van Inbev zijn onze goeie naam qua bieren in versneld tempo naar de kloten aan het helpen...
Brengen ze een nieuwe Leffe 9° uit... en dan trekt hij compleet op NIKS, op NIKS!!
Gewoon platte commercie om een bier uit te brengen met een hoog alcoholpercentage (blijkbaar zit de markt van de degustatiebieren in de lift) maar dan wel alles in functie van de winst: geen hergisting op de fles (want dan moet hij weken blijven liggen in een verwarmde zaal= time is money + de stookolie staat ook duur de laatste tijd).
En ik blijf erbij (en ik ben niet alleen die dat denkt) ook de gewone Leffe is van smaak veranderd: is veel platter geworden... Daar zullen ze ook wel iets aan de productie hebben veranderd wat goedkoper kon.
(en als ik als een grumpy old man klink: Van Belgische bieren moeten ze AFBLIJVEN!!! 't is dedju het lekkerste wat we hebben!)
Posted 27 March 2006 - 05:58 PM
Ik vind Leffe blond lekker....tja tja
Denk dat ik maar es de opvolger van de DVD, een Blue Ray speler ga kopuh. Wel leuk, samen met muh Bravia, of nie?
Denk dat ik maar es de opvolger van de DVD, een Blue Ray speler ga kopuh. Wel leuk, samen met muh Bravia, of nie?
Posted 27 March 2006 - 11:03 PM
Ik zit zelf graag achter de Hoegaarden.(ook belgisch)

Lekker stampen met zo'n lemonschijfje
Potverpielekes, das pas lekker.

Lekker stampen met zo'n lemonschijfje
Potverpielekes, das pas lekker.
Posted 27 March 2006 - 11:29 PM
cuvee de l'ermitage hier of leffe radieuse of optimo bruno of judas, hapkin, grand cru, st. feullien, bon secours... njamnjam... veel lekkere biertjes. :yes:
leffe 9 nog niet gedronken tot nu toe. moettek toch es doen. es kijken of mijn smaak overeenkomt met de jouwe bergje. indien ja... afspraak in paters vaatje. indien nee... afspraak in paters vaatje (der is voor ieder zijn meug)
leffe 9 nog niet gedronken tot nu toe. moettek toch es doen. es kijken of mijn smaak overeenkomt met de jouwe bergje. indien ja... afspraak in paters vaatje. indien nee... afspraak in paters vaatje (der is voor ieder zijn meug)