Jump to content

* * * - - 2 votes

De buurtkroeg

2217 replies to this topic

#2146 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 13 June 2006 - 12:37 PM

haha!! Voetbal!! :w00t:

Ik ben speciaal naar de mediamarkt geweest om een USB tv bakje te kopen om aan te sluiten op mijn PC (LCD valt wel wat tegen: is maar een 17"). En een coax verlengsnoer... kwestie van mijn huwelijk te redden :D

Door gebrek aan Belgische ploeg, ben ik maar aan het supporteren voor Oranje!

Leuke match, alleen wat weinig spelers die er echt uitsprongen... Alleen Robben eigenlijk.

(zat ik mij ook af te vragen: wat een luxe hebben jullie toch, eventjes een Seedorf en een Davids thuis kunnen laten. Dat soort mannen zou de hoofdas vormen in het Belgische team. Ik ben al blij dat er EINDELIJK nog eens een Belg in een topclub gaat spelen: van Buyten naar Bayern München).

#2147 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 14 June 2006 - 03:49 PM

Bayern München is ook geinteresseerd in van Nistelrooy...en dat terwijl ze ook nog Makaay hebben -die trouwens ook niet geselecteerd is voor Oranje.

#2148 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 14 June 2006 - 09:45 PM

Jaja, robben is onze groningse trots uit bedum.
:cheers:

#2149 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 15 June 2006 - 09:14 AM

View PostUwibami, on Jun 14 2006, 16:49, said:

en dat terwijl ze ook nog Makaay hebben -die trouwens ook niet geselecteerd is voor Oranje.
haha! Makaay thuis laten, terwijl pakweg een Wesley Sonck (mislukt bij Ajax zoals jullie weten) altijd een basisplaats heeft bij de Belgische ploeg :rolleyes:

Trouwens: wat vindt men in Nederland van Timmy Simons? Dat was wel een van de sterkhouders van Club Brugge... Heb mij altijd afgevraagd hoe die het bij een echte topclub zou doen...

#2150 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 15 June 2006 - 06:11 PM

Ken Timmy Simons niet. PSV of zo?

Pff wat viel Engeland vanavond tegen zeg al winnuh ze met 2-0. Geweldige trap van Gerrard maar had zulke trappen veel meer van hem en Lampard verwacht. Ik had voor het WK veel van Engeland verwacht maar tot nu toe -ondanks dat ze nu 2x hebben gewonnen- valt het tegen maar ok het [goede] voetbal kan nog komen. Ik bedoel met mannen als Owen, Lampard, Gerrard, Beckham, Rooney en Terry [voor evt. kopballen bij corners en uiteraard geweldige verdediger].

#2151 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 16 June 2006 - 09:15 AM

hehe, je hebt m'n punt gemaakt, denk ik :D

Timmy Simons is inderdaad de verdedigende middenvelder van PSV...

Wat betreft het WK: moet zeggen dat ik al goed voetbal heb gezien, maar nooit echt spetterend (alhoewel; Spanje-Oekraïne moet wat geweest zijn!). Misschien komt het nog, maar ik vrees ervoor: alle matchen worden nu NOG belangrijjker.

Beste match voor mij tot nu toe: Italië-Ghana (Hoewel ik er met mijn kop niet bijkan waarom die Essien van Ghana nu 37 miljoen euro moest kosten. Wel door Chelsea betaald natuurlijk... dat verklaart allicht veel :lol: )

#2152 Uwibami

Member

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 16 June 2006 - 02:57 PM

Holy moses. Jammer dat ik het niet heb kunnen zien maar Argentinie maakt SMO ff in met 6-0. Beste wat Holland wel es tegen het oude Joegoslavie heeft behaald was 6-1.

Zal een toffe wedstrijd zijn geweest om live te hebben gezien...

#2153 kala

Browncoat

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 3284 posts

Posted 25 June 2006 - 09:06 PM

Schade Jungs das ihr ausgeschieden seid!
Aber freut euch mit uns, dem kommenden Fussball-Weltmeister Deutschland!

Posted ImagePosted Image

#2154 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 26 June 2006 - 10:40 AM

View Postkala, on Jun 25 2006, 22:06, said:

Aber freut euch mit uns, dem kommenden Fussball-Weltmeister Deutschland!
Schadenfreude :no:

Jongens toch, ik heb enkel de tweede helft kunnen zien, maar soms kan ik zo walgen van voetbal... Niet omdat Nederland verloren heeft (ze hadden even goed kunnen winnen, als Cocu 5 centimeter lager trapt zit Nederland nu misschien te vieren)... Maar waar het mij om gaat is al dat gedoe dat niks met voetbal te maken heeft:

Dat extreem neervallen bij een tackle om dan te kijken wat de scheids doet: a) hij geeft geel: je blijft nog even liggen, laat de verzorgers komen, en na 1 minuut begin je te opnieuw te lopen (na eerst wat te trekkebenen), of b ) hij heeft het niet gezien of vindt het geen fout: dan sta je onmiddellijk terug recht en loopt door.

Die aanslag van Deco (was trouwens sowieso rood): volgens mij miste hij eigenlijk compleet wat hij wilde raken: de benen van van der vaart (of was het sneijder?), die dan toch neerging alsof zijn kruisbanden over waren... dat gedoe van Figo: wel een kopstoot kunnen geven, maar voor dood neergaan na een minuscuul tikje van Boulharouz.

Je ziet het al heel het WK: kaarten aannaaien en "fraai vallen" is blijkbaar een vast onderdeel van het voetbal geworden. En Europese ploegen (of spelers uit de Europese competitie) hebben er nog het meest last van.

En nog sterker: zat op café met vrienden en ineens zeggen wij tegelijk: heb je Zuid Korea gezien? Wat viel op? Dat die mannen na een tackle gewoon recht staan, tenzij ze echt pijn hebben... Dat viel ons dus echt al OP!!

#2155 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 26 June 2006 - 02:50 PM

Ben het geheel met je eens K2.

Was wel actie met al die kaarten, ik hoopte stiekem op een k1 gevecht.

#2156 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 05 July 2006 - 10:05 AM

http://board.iexbeta.com/index.php?showtop...id=716058&#

kon het niet laten...:P

#2157 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 06 July 2006 - 10:32 AM

hehe, die grap met die caravan is leuk ... :D

Ik wist niet dat IEDEREEN jullie ziet als de caravan-natie, dacht dat wij Belgen daar alleen in waren :P

#2158 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 08 August 2006 - 12:16 PM

Zeg, weet er iemand wat er met brains aan de hand is??

Die postte hier toch +/- elke dag, en nu is het al weken geleden dat ik hem nog heb zien opduiken!!

't was verdorie één van de enige Vlamingen hier! :|

#2159 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 10 August 2006 - 09:08 AM

Hij is inderdaad al een geruime tijd weg. Beetje vreemd.

#2160 Dutch2005

Supa Dupa Member

• Sponsors
  • 1843 posts

Posted 11 August 2006 - 09:21 PM

mis is ie MIA, MIssing in action :P

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users