Jump to content

* * * - - 2 votes

De buurtkroeg

2217 replies to this topic

#31 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 28 December 2002 - 07:07 PM

The Aldifriek, on Dec 28 2002, 18:36, said:

zo zo dus die andere mafkees die ons toen probeerde plat te gooien was hansyboy, goed dat ik het weet!! :angry:
:huh: dat gaat er bij mij niet in

#32 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 28 December 2002 - 07:19 PM

Hey DJP je valt in herhaling. Papegaai soms thuis. :huh: :lol: ;)

Hoe komen jullie erbij dat hansyboy de boel toen wilde platgooien. :huh:

Vindt ik wel vreemd maar laat ik jullie uit je droom halen. Hij heeft ook geprobeerd mee te helpen om het geld terug te krijgen. Kijk dat er toen wat foute woorden vielen ook natuurlijk van mijn kant dat was inderdaad niet goed. :(

Maar dit kwam allemaal toen I.....D zich die afspraak wat we hadden niet meer na kwam. En toen was er over en weer allerlei flamming. :angry:

Ik hoop dan ook dat mijn verrassing naar jullie en ons toe hopelijk gaat lukken. :rolleyes:

Nou tot later guys.

bobo

Edited by bobo, 28 December 2002 - 07:20 PM.

#33 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 28 December 2002 - 08:42 PM

DJP, on Dec 28 2002, 19:07, said:

:huh: dat gaat er bij mij niet in
verklaring in de lounge ;)

#34 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 28 December 2002 - 09:21 PM

OK, ik begrijp de verklaring. :lol:

#35 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 28 December 2002 - 09:45 PM

shit zooi volgens mij word ik ziek ofzo. mijn hele hoofd zit vol en heb al koorts :( maar ik wil niet !!! :P

#36 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 28 December 2002 - 10:42 PM

The Aldifriek, on Dec 28 2002, 21:45, said:

shit zooi volgens mij word ik ziek ofzo. mijn hele hoofd zit vol en heb al koorts :( maar ik wil niet !!! :P
Dat is niet zo leuk voor je en zeker niet als je je klote voelt in het weekend. :( :(

Zou zeggen beterschap kerel en hopelijk ben je er weer snel er bovenop. :)

bobo

#37 sketal

Member

• Members
  • PipPip
  • 50 posts

Posted 28 December 2002 - 11:23 PM

Ik wordt hier zo moe van. <_<

Mag ik aub vijftien breezer. Ik wil graag vergeten. Net zoals mijn eerste keer dat ik gedumpt ben, mijn eerste keer dat ik zakte voor mijn rijexamen, een hele sloot exen, gemiste tentamens, ruzies met familie etc. Het is wel veel geloof ik. Lukt daty met 15 breezer, weet je wat, doe er maar een fles Glenfiddich bij.

#38 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 28 December 2002 - 11:39 PM

sketal, on Dec 28 2002, 23:23, said:

Ik wordt hier zo moe van. <_<

Mag ik aub vijftien breezer. Ik wil graag vergeten. Net zoals mijn eerste keer dat ik gedumpt ben, mijn eerste keer dat ik zakte voor  mijn rijexamen, een hele sloot exen, gemiste tentamens, ruzies met familie etc. Het is wel veel geloof ik. Lukt daty met 15 breezer, weet je wat, doe er maar een fles Glenfiddich bij.
Hey sketal wil je dronken worden. :lol:

Zo te horen heb je ook een klote tijd achter de rug. :( Ik hoop voor jou dat ook alles goed komt in het jaar 2003.

wat mij betreft hoop ik dat ook. Maar zoals je zelf weet kan je niet in de toekomst kijken en moet je alles op je af laten komen. Je weet nooit hoe het leven er uitziet maar probeer er iets moois van te maken.

Tuurlijk is het niet makkelijk en soms gebeurd er in 1 jaar zoveel dat je denkt jezus wat doe ik nog hier op de wereld. Geloof me ik weet waar ik over praat.

Het is vaak niet makkelijk maar je moet maar zo denken na regen komt zonneschijn. B)
Tenminste daar gaan we van uit je hebt leuke maar ook nare dingen en soms gebeurd er zoveel dat je denkt shit klote zooi waarom ik. :(

bobo

Edited by bobo, 28 December 2002 - 11:40 PM.

#39 buildid

buildid

• Members
  • PipPipPip
  • 732 posts

Posted 29 December 2002 - 11:13 AM

zo zijn we eindelijk van dat gezeik af , kan het weer gezellie worden .

Zag laatst een dvd speler die ook avi en divx kan afspelen wel is dat nu niet mooi , kan je al je films mooi op een cd houden , nooit meer omzetten .............

#40 sketal

Member

• Members
  • PipPip
  • 50 posts

Posted 29 December 2002 - 11:55 AM

Lekker joh, buildid. Ons een beetje lekker maken met een apparaat en dan niet eens vertellen welke dit is. Kom op meer info. :P

#41 buildid

buildid

• Members
  • PipPipPip
  • 732 posts

Posted 29 December 2002 - 12:58 PM

http://www.divxplayer.nl/ is nog aan de prijs wacht nog wel ff

Edited by buildid, 29 December 2002 - 12:59 PM.

#42 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 29 December 2002 - 01:35 PM

buildid, on Dec 29 2002, 12:58, said:

http://www.divxplayer.nl/  is nog aan de prijs wacht nog wel ff
He divx spelen op een dvd speler. :huh: :o

Verrek zeg klopt ook nog wat je zegt buildid. B) :rolleyes:

Ziet wel niet echt modern uit en de prijs is ook wat aan de hoge kant. :( Posted Image

399 euro is toch een beetje te veel van het goed. heb trouwens nog niet zo lang turug eentje gekocht van philips en die kan ook cd-r + cd-rw afspelen. Ben er zeer tevreden over. :rolleyes:

Maar als die prijs zo halveren nou dan is er wel degelijk een kans dat ik hem koop. Maar is pas uit en dan zijn die krengen wat divx kunnen afspelen altijd erg duur.
Dus we kijkken weer eens de kat uit de boom. :)

boboPosted Image

#43 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 29 December 2002 - 01:38 PM

buildid, on Dec 29 2002, 12:58, said:

http://www.divxplayer.nl/  is nog aan de prijs wacht nog wel ff
erg gaaf

#44 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 30 December 2002 - 09:24 AM

Trouwens, het merk ziet er ook niet geheel ok uit... Werkt dat ding wel??

+de nieuwe lichting DVD spelers kand CD-R en CD-RW en mp3 afspelen, daar geraak je toch ook al een eind weg mee

#45 buildid

buildid

• Members
  • PipPipPip
  • 732 posts

Posted 30 December 2002 - 10:31 AM

K2, on Dec 30 2002, 09:24, said:

Trouwens, het merk ziet er ook niet geheel ok uit... Werkt dat ding wel??

+de nieuwe lichting DVD spelers kand CD-R en CD-RW en mp3 afspelen, daar geraak je toch ook al een eind weg mee
werkt dat ding wel ,

http://www.emule.nl/mod.php?mod=userpage&p...ge_id=5&menu=22 oke voor de nieuwelingen een site voor emule links hahahaha edonkey links natuurlijk en een uitgebreide test van de dvd speler .

Edited by buildid, 30 December 2002 - 10:34 AM.

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users