Jump to content

* * * - - 2 votes

De buurtkroeg

2217 replies to this topic

#76 TakeAChance

n00b

• Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 10 January 2003 - 12:21 AM

hoeveel heb jij er al gehad die niet van jou zijn ?
:P

#77 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 10 January 2003 - 04:13 PM

nouw eens ff kijken. die groene was van de overbuurman en die ouwe gele was van de buurvrouw. dan had ik nog de duurste batavus van de directeur van de plaatselijke bank *ugh* gekregen *ugh* en dan nog mijn eigen fiets :P haha

btw cool dat je ook weer terug bent TAC ;)

#78 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 10 January 2003 - 05:52 PM

nooit grappig:

De harde schijf voor je kop krijgen en dan je geheugen kwijt zijn is nooit grappig.

niet aan de vuile vaat beginnen omdat het al afwas, is nooit grappig.

Tegen een verkrachtingsslachtoffer zeggen dat zij eens serieus genomen moet worden door de politie, is nooit grappig.

Balkenende die vraagt wanneer der eens een end aan dat gebalk komt is nooit grappig.

Een terrorist die bij de groenteboer om boemkool vraagt is nooit grappig.

Een homo in het ootje nemen is nooit grappig.

Een strooiwagenchauffeur die er als een zoutzak bij zit is nooit grappig.

;)

#79 Firebird72

Member

• Members
  • PipPip
  • 66 posts

Posted 11 January 2003 - 08:17 AM

The Aldifriek, on Jan 9 2003, 17:23, said:

hehe net zoiets als dat je aan een emigrant vraagt hoeveel fietsen hij hier in nederland gaat jatten :P
Het is toch IMMIGRANT........toch ja....... :beer:

#80 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 11 January 2003 - 02:33 PM

Firebird72, on Jan 11 2003, 08:17, said:

The Aldifriek, on Jan 9 2003, 17:23, said:

hehe net zoiets als dat je aan een emigrant vraagt hoeveel fietsen hij hier in nederland gaat jatten :P
Het is toch IMMIGRANT........toch ja....... :beer:
Hangt er van af hé... In zijn land is het een emigrant :lol:

#81 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 11 January 2003 - 05:50 PM

yez man probeer die replie van k2 maar eens te quoten lukt je niet!

#82 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 11 January 2003 - 11:38 PM

The Aldifriek, on Jan 11 2003, 17:50, said:

huh, je hebt gelijk, zal wel een bug zijn ofzo

#83 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 11 January 2003 - 11:39 PM

DJP, on Jan 11 2003, 23:38, said:

The Aldifriek, on Jan 11 2003, 17:50, said:

huh, je hebt gelijk, zal wel een bug zijn ofzo
yep idd :(

#84 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 13 January 2003 - 09:18 PM

Hey guys

Iemand aanwezig hier. :huh:

Wat was het gisteren nog spanned met barney. Dacht dat ik niet goed werd dat die davies zo kon terug komen. Alletwee hadden ze last van de zenuwen, want ze gooien alletwee niet zo goed als 1 dag ervoor.

Maar gelukkig hij heeft het weer geflikt. Schitternde presatie.B) :rolleyes:

Oja was een dikke week ziek geweest had me een bveetje teveel doorgelaten met oud op nieuw. :huh: Kroegen tochtje gemaakt met een paar vrienden en 1 dag erna flinke griep in bed. :( :(

Maar gaat gelukkig weer beter. Zo heb ik jullie ff gerust gesteld, want jullie dachten zeker waar is die bobo gebleven :lol: :)

bobo

#85 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 13 January 2003 - 09:46 PM

hey bobo ook weer terug. :D goed van je man. dacht dat je op vakantie was ofzo :P

#86 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 13 January 2003 - 09:59 PM

The Aldifriek, on Jan 13 2003, 21:46, said:

hey bobo ook weer terug. :D goed van je man. dacht dat je op vakantie was ofzo :P
Was het maar waar :lol: :rolleyes:

Duurt nog ff paar maandjes maar dan gaan we lekker zwemmen in Kusadasi - Turkey. B) :rolleyes:

Kijk maar eens op deze link:

http://www.aquafanta.../indexeng.html#

bobo

#87 DJP

Geocacher

• Administrators
  • 6245 posts

Posted 13 January 2003 - 10:08 PM

bobo, on Jan 13 2003, 21:18, said:

Hey guys

Iemand aanwezig hier. :huh:

Wat was het gisteren nog spanned met barney. Dacht dat ik niet goed werd dat die davies zo kon terug komen. Alletwee hadden ze last van de zenuwen, want ze gooien alletwee niet zo goed als 1 dag ervoor.

Maar gelukkig hij heeft het weer geflikt. Schitternde presatie.B)  :rolleyes:

Oja was een dikke week ziek geweest had me een bveetje teveel doorgelaten met oud op nieuw. :huh: Kroegen tochtje gemaakt met een paar vrienden en 1 dag erna flinke griep in bed. :(  :(

Maar gaat gelukkig weer beter. Zo heb ik jullie ff gerust gesteld, want jullie dachten zeker waar is die bobo gebleven :lol:  :)

bobo
Ahh gelukkig ik ben dus niet de enige hier die naar het darten heeft gekeken.
Was zekers spannend. :D

#88 bobo

Member

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 13 January 2003 - 10:19 PM

Inderdaad erg spannend en zeker toen die Davies terug kwam tot 3-4. <_< Ik dacht toen al is toch niet waar he. :(

Maar gelukkig werd het voor Barney 5-3 en ff later 6-3. B) :)

bobo

#89 Guest_Dutchwall_*

• Guests

Posted 17 January 2003 - 10:13 PM

sohw kgeloof toch dat ik bill gates maar eens lief moet aankijken moet je dit lezen :

Microsoft heeft te veel geld in kas

Gates ontvangt 100 miljoen per jaar aan dividend
Microsoft gaat voor het eerst dividend uitkeren. De softwaregigant heeft teveel geld in kas en laat aandeelhouders profiteren van de winst, die 12 procent hoger was dan vorig jaar. Bill Gates ontvangt 100 miljoen per jaar aan dividend.

Microsoft maakte in het tweede kwartaal 2,5 miljard dollar winst en heeft 43 miljard dollar in kas. Dat is meer dan het bedrijf kan investeren. Na twee jaar van koersdalingen is dividenduitkering een beloning voor trouwe aandeelhouders. De trouwste aandeelhouder is natuurlijk de oprichter zelf: Bill Gates. Hij heeft meer dan 600-miljoen stukken en zal dus bijna 100-miljoen dollar per jaar aan dividend opstrijken.

Het concern is ondanks de goede cijfers voorzichtig met de voorspellingen voor 2003. Dat beeld wordt bevestigd door de cijfers van andere it-giganten als AMD en SUN. Zij presenteerde goede cijfers, maar zijn onzeker over de toekomst. Alleen IBM gaf aan dat de dip in de it-investeringen nu achter de rug is.

:w00t: 100 miljoentjes per jaar :unsure: :wacko:

#90 K2

The Roof of ieXbeta

• Global Mods
  • 3197 posts

Posted 20 January 2003 - 09:47 AM

Toch even corrigeren (voor als je later zelf aandelen bezit, en je ook dividenden krijgt :P ) :

Elk jaar beslist de raad van beheer van een bedrijf OF ze de winst die ze maakt uitkeert aan de aandeelhouders, of ze die winst gewoon zelf houdt om te investeren... (meestal wordt een deeltje uitgekeerd en de rest bijgehouden).

MS heeft tot nu toe inderdaad elk jaar beslist om de volledige winst voor zichzelf te houden, omdat ze altijd gezegd hebben: wij zijn een IT bedrijf, wij MOETEN altijd blijven investeren. Nu hebben ze dus voor het eerst gezegd dat ze voldoende in kas hebben, en dat ze DIT JAAR dus 16 dollarcents per aandeel aan de aandeelhouders gaan geven.

Gates heeft 600 miljoen stuks x 0.16 cents = 100 miljoen USD.

Maar het gaat niet om een jaarlijks inkomen: als MS volgend jaar beslist om opnieuw niets uit te keren valt het dus ook weg... en vergeet niet: Gates verkoopt regelmatig pakketjes aandelen (hier eens 500.000, daar eens een miljoen stuks aan de beurskoersen --> momenteel +/- $50, dus daar verdient hij ook een beetje meer bij ...)

En voor allen die MS aandelen hebben : hou je rekening in de gaten voor die 16 dollarcents per aandeel :lol:

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users